
Franšízanti McDonald‘s věnují polovinu tržby z hranolek nadačnímu fondu Dům Ronalda McDonalda
Již po patnácté proběhne ve všech restauracích McDonald’s charitativní akce s názvem McHappy Day. Majitelé restaurací věnují polovinu tržby ze všech hranolek zakoupených v pátek 15. listopadu na nadační fond Dům Ronalda McDonalda. Vybrané peníze od franšízantů pomohou nadačnímu fondu s provozem a činnostmi, které souvisí se stavbou prvního Domu Ronalda McDonalda v Česku.
Letošní McHappy Day výjimečně proběhne v pátek, minulé ročníky se konaly tradičně v úterý v rámci mezinárodní výzvy Giving Tuesday. „Rozhodli jsme se, že tentokrát McHappy Day a charitativní prodej vykrajovátek celebritami rozdělíme na dva samostatné dny. Chceme, aby bylo jasné, že peníze z akce McHappy Day jdou na provoz nadačního fondu. Zákazníci, kteří si koupí vánoční vykrajovátka naopak přispívají na samotnou stavbu domu pro rodiče dlouhodobě nemocných dětí,“ vysvětluje Ivana Pešatová, ředitelka nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda.
McHappy Day není jediným dnem v roce, kdy společnost McDonald’s pomáhá nadačnímu fondu. Řetězec restaurací je jeho hlavním partnerem a ve všech pobočkách v České republice probíhá kromě akce McHappy Day po omezenou dobu také charitativní prodej samolepek a vánočních vykrajovátek. Právě prodej vykrajovátek odstartuje už následující den po McHappy Day, tedy 16. listopadu.
Kromě těchto časově omezených aktivit restaurace McDonald’s nově podporují nadační fond také jednou korunou z každé zakoupené kávy, čehož si mohou zákazníci všimnout díky novému designu kelímků. „Jsme rádi, že se franšízanti pravidelně zapojují do těchto charitativních aktivit. Podpora nadačního fondu je pro nás důležitá a jsme přesvědčeni, že i smysluplná,“ dodává Zuzana Svobodová, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s.